Werkwijze

Bij aanmelding wordt er in eerste instantie telefonisch contact opgenomen voor een screening. Bij intake worden de klachten en de hulpvraag besproken. Samen kijken we tijdens het eerste en tweede gesprek naar de manier waarop ik je zou kunnen helpen en we maken een behandelplan.  In de behandelingen maak ik gebruik van verschillende technieken.
Als  we denken dat – voor welke reden dan ook – je bij mij niet op het juiste adres bent,  help ik jou een plek te vinden waar je  wel geholpen kan worden.

Bij mij kan je behandeling hebben in het Nederlands, Spaans, Engels en Catalaans. Als  we denken dat – voor welke reden dan ook – je bij mij niet op het juiste adres bent,  help ik jou een plek te vinden waar je  wel geholpen kan worden.

Ik werk nauw samen met andere collega’s van meerdere disciplines. Het kan zijn dat we voor specifieke onderdelen iemand anders inschakkelen omdat dat beter zou zijn binnen het behandelplan. Dat doen we alleen in overleg, en met jouw instemming. Ook kant het zijn dat onderdelen van de behandeling online gedaan worden: bv. als we soms gesprekken online voeren of als we e-health modules inzetten. Nogmaals, staan jouw belangen hier voorop.